Partnerské značky

Partnerské značky

Ve jménu značky

Spravujeme rozmanité portfolio mezinárodních partnerských značek i našich vlastních značek. Mnohé z nich jsou lídry ve své kategorii a vyznačují se vysokou kvalitou a inovacemi. Optimální kvalita podpory je pro nás jako zkušeného distributora samozřejmostí. Průběžné investice do našich zaměstnanců a infrastruktury jsou pak logickým důsledkem.

„Náš marketingový tým pomůže vaší značce k úspěchu na českém trhu.“

Pavel Měšťánek, Managing Director
Amora®

Značka Amora je v České republice považována za synonymum dijonské hořčice. Klíčem úspěchu zůstávají inovace ruku v ruce se zachováním tradičních hodnot značky s důrazem na kvalitní suroviny a vynikající chuť, která je na českém trhu ceněna již po několik desetiletí.

Značku Amora si nechal v roce 1919 zaregistrovat ve městě Dijon výrobce hořčic, který se však nakonec rozhodl tento název nepoužívat a zůstat u svého historického jména, které bylo známé již od roku 1703. Značka Amora jako taková se tak začala používat až od roku 1934, poté co společnost koupil nový vlastník. Značka se stala velmi úspěšnou, a proto se firma rozhodla kromě hořčic vyrábět i koření, okurky, olivy apod.

V 50. letech začala Amora investovat do reklamy s cílem vybudovat větší povědomí o značce. V roce 1953 se stala velkým hitem sklenice, která šla po spotřebování hořčice použít jako sklenice na pití. Amora se tak postupně ve Francii stala ve svém oboru značkou číslo jedna a začala své zboží vyvážet po celém světě.

Antica Cantina®

Antica Cantina nabízí nový moderní přístup k tradičním receptům. Henry Leighton (zakladatel Leighton Foods) a stejně tak i jeho společník Erling Eskildsen mají přes desítky let zkušeností s potravinovou výrobou, a to hned v několika produktových kategoriích
Henry Leighton sebou ze své domoviny z USA přivezl do výrobních prostorů v Evropě své znalosti o Tex-Mex specialitách. Zde pak byly vytvořeny recepty pro cca 70 Tex-Mex produktů dle originálních receptů z USA a Mexika. Veškeré produkty značky Antica Cantina byly navrženy tak, aby byla zachována původní chuť Tex-Mex specialit, a zároveň byly snadné k přípravě a dostupné pro každého.

„TEX-MEX“ produkty se těší poslední dobou čím dál, tím větší oblibě. Perfektně se hodí na větší party s rodinou či přáteli, ale i na večeři ve dvou. Užijte si vynikající produkty Antica Cantina - jako rychlý snack poslouží chipsy a dipy, k večeři si pak snadno připravíte třeba plněné tortily. Nechte proniknout kousek Mexika i k Vám domů!

Bad Ischler

Alpská sůl sůl má dlouhou historii a v rakouských horách je doma již 250 milionů let. Bílé zlato bylo poprvé těženo v oblasti Salzkammergut asi před 7 000 lety a od té doby utváří tento region. Je to nejstarší oblast na světě, kde se dodnes nepřetržitě vyrábí sůl.

V roce 1957 začíná příběh značky Bad Ischler a od té doby je nedílnou součástí nejen rakouské kuchyně. Bad Ischler je nejprodávanější značkou soli v Rakousku.

Alpská sůl Bad Ischler obsahuje 99,6 % chloridu sodného! Díky dlouhé tradici technologie těžby a své 99,6% čistotě patří sůl Bad Ischler k nejkvalitnějším na světe.

Jedná se o vakuovou sůl, která vzniká odpařováním solného roztoku (solanky) při sníženém tlaku. Díky tomu má sůl Bad Ischler malé, uniformní krystalky a je velmi jemná.

Na rozdíl od mořské nebo himálajské soli jsou rakouské Alpy lokálním zdrojem soli světové kvality. Těžba probíhá v lokalitě pod ochranou UNESCO. Výroba v solivaru v Ebensee plně využívá dostupné možnosti, jako je rekuperace energie, v zájmu optimální bilance CO2 a vyváženého hospodaření s energiemi.

Barnängen

Barnängen patří mezi nejznámější švédské značky, které si generace Švédů oblíbily pro jejich spolehlivou ochranu a péči o pokožku. Od roku 1868 zůstává filozofie značky stejná – vytvářet poctivé a přirozeně pečující produkty, v nichž se odráží čistota, jednoduchost a harmonie severské přírody.

Dnes Barnängen nabízí širokou škálu jemných hygienických výrobků s vysokou kvalitou. Každý produkt obsahuje přírodní ingredience inspirované severem a unikátní složku cold cream, která napomáhá udržet pokožku vyživenou a chráněnou i v náročných podmínkách.

Receptury jsou veganské a až 95 % ingrediencí pochází z přírodních zdrojů. Produkty neobsahují PEG, fenoxyethanol, parabeny, silikony, sulfáty ani EDTA – jen čistou, poctivou péči pro každodenní pohodu.

Bertolli

Olivový olej Bertolli přináší 150 let zkušeností

Když se výrobou olivového oleje zabýváte více než 150 let, dá se říct, že jste skutečně zvládli umění výroby kvalitního oleje. Všechno začalo v roce 1865, kdy Francesco Bertolli se svou ženou Caterinou začali prodávat víno, sýr, olivy a samozřejmě olivový olej. Jejich malý obchod slavil úspěch, protože se zaměřoval výhradně na prodej těch nejkvalitnějších produktů.

O více než století později značka Bertolli dále prosperuje díky tomu, že si zachovala svůj důraz na kvalitu. Dlouhá léta výzkumu a testování pomohla firmě zdokonalit proces výběru, míchání, stáčení a distribuce těch nejlepších olivových olejů zákazníkům po celém světě.

Bertolli platí farmářům více peněz za to, že své olivy pro olej sklízí dříve v sezóně. Proč? „Je to jediný způsob, jak můžeme zaručit, že budeme mít k dispozici nejkvalitnější suroviny,“ vysvětluje Anna Cane, firemní koordinátorka kvality společnosti Bertolli. Sklizeň oliv v rané fázi přináší chuť, která obsahuje všechny charakteristiky žádoucí u dobrého olivového oleje: správnou míru sladkosti, hořkosti i ovocné chuti. Kvalitnější olivy navíc obsahují více antioxidantů, a tedy i více zdravotních benefitů.

Ne všechny olivové oleje jsou stejné. Bertolli spolupracuje výhradně s prověřenými farmáři, kteří jsou známí produkcí oleje v kvalitě odpovídající přísným firemním standardům. Každý rok je z celého světa odebráno více než 20 000 vzorků oleje – a z nich se pouze 20 % dostane do finální směsi Bertolli.

Když sáhnete po láhvi olivového oleje Bertolli, můžete si být jisti, že společnost věnovala maximální péči tomu, aby vám přinesla produkt chutný, zdravý a vyrobený s mistrovskou odborností.

D'arbo

Nezaměnitelná chuť toho nejlepšího ovoce. Nezaměnitelná chuť Darbo.

Stejně jako dnes, jako je tomu již více než 140 let – protože rodinná firma již od svého založení ztělesňuje vášeň pro zpracování ovoce do vynikajících produktů, jako jsou džemy a sirupy.

Darbo se nyní rozrostlo v úspěšný příběh, ve kterém se zkušenosti a odborné znalosti předávají a zdokonalují bez přerušení z jedné generace na druhou.

Džemy Darbo All Natural vycházejí ze staré rodinné receptury. Stejně jako tehdy používáme pouze kvalitní ovoce, které se šetrně zahřívá a míchá, čímž si zachovává svou přirozenou chuť. Vysoký obsah ovoce také zajišťuje, že naše džemy poskytují nezapomenutelný chuťový zážitek.

Dr. Beckmann

Za značkou Dr. Beckmann dnes stojí jeden z mála středně velkých, rodinných podniků pro značkové výrobky - delta pronatura GmbH. Ve vedení společnosti je od roku 2016 Nils Beckmann, reprezentující již čtvrtou generaci. Výrobky Dr. Beckmann se zabývají řešením těch nejtěžších problémů spojenými s praním, textiliemi a úklidem domácnosti. Značka Dr. Beckmann je považovaná za jedničku v odstraňování skvrn a péči o textilie nejen v Evropě, ale také v mnoha dalších zemích po celém světě.

U všech našich výrobku je garantována nejvyšší úroveň účinnosti a kvality. Při výrobě je respektováno životní prostředí, zodpovědně vybírány suroviny a všechny aktivní mycí látky jsou biologicky rozložitelné. Výrobky Dr. Beckmann jsou certifikovány v souladu s Iniciativou Charty ES pro trvale udržitelný úklid.

Duracell

Duracell je světovým lídrem ve výrobě vysoce výkonných alkalických baterií, speciálních článků a dobíjecích baterií. Od svého založení na počátku 40. let 20. století se společnost stala ikonickou značkou osobních bateriíe, známou díky kompaktním a dlouhotrvajícím bateriím, kterým lidé důvěřují. A v centru všeho dění stojí králíček Duracell.

Každou sekundu se po celém světě prodá v průměru 63 produktů Duracell a neustále přibývá zařízení, která vyžadují napájení z baterií. V myslích spotřebitelů jsou králíček Duracell a charakteristický „měděný vršek“ neoddělitelně spojeny s bateriemi – a Duracell chce na této silné pozici dále stavět tím, že bude reagovat na nové oblasti poptávky.

Ambicí značky Duracell je být první volbou při napájení zařízení, která jsou pro spotřebitele nejdůležitější, a vytvářet dlouhodobou hodnotu a úspěch pro svoje partnery.

Durgol

Švýcarský, spolehlivý a lídr v kvalitě - to je to, co durgol znamená. 

durgol je „Originální švýcarský odstraňovač vodního kamene“ od doby, kdy Maria Düring-Keller v roce 1951 vyvinula vysoce účinný přípravek na odstraňování vodního kamene. Produkty společnosti vždy zůstaly věrné svým švýcarským kořenům. Dnes jsou všechny produkty durgol stále vyvíjeny a vyráběny ve Švýcarsku (v Dällikonu, severně od Curychu) a distribuovány po celém světě. Nejen obsah, ale většina obalů se vyrábí také ve Švýcarsku.

Jako průkopník v řešeních pro odstraňování vodního kamene vyvíjí durgol osvědčené produkty, které odstraňují vodní kámen obzvláště účinně a důkladně, aniž by poškodily materiály. Tito spolehliví pomocníci ze Švýcarska jsou vhodní pro všechny druhy domácích aplikací, pracují pětkrát až 10krát rychleji než ocet nebo kyselina citronová a poskytují úroveň čistoty, kterou můžete vidět ve své domácnosti.

durgol je lídrem na trhu produktů pro odstraňování vodního kamene ve Švýcarsku a Rakousku. Produkty durgol neustále procházejí testováním a dalším vývojem. Od uvedení produktů durgol v roce 1951 se kvalita neustále zvyšuje, aby byly splněny vysoké standardy účinnosti, důkladnosti a šetrnosti k životnímu prostředí.

Jacquot

V roce 1920 založil Jules Jacquot ve Francii v oblasti Champagne svou první výrobnu čokolády. Nyní, o století později, patří Jacquot k největšímu výrobci vysoce kvalitních čokoládových produktů a proslulý svými kulinářskými tradicemi. Jacquot se hrdě hlásí k transparentnímu programu společnosti CÉMOI Group. Díky němu nabízí kvalitní čokoládu s delikátním aroma a zároveň poskytuje farmářům důstojný výdělek, aby mohli podporovat rodinu a investovat do své práce.

Kühne

Značka Kühne je rodinnou firmou již od roku 1722 a více než 300 let a deset generací spojuje vášeň pro chuť, kvalitu a inovaci. Z původního berlínského výrobce octa se postupně stala jednou z nejdůvěryhodnějších evropských značek v oblasti nakládané zeleniny, omáček, dresinků a samozřejmě i octů.

Jako nejprodávanější značka okurek v Německu je Kühne hrdá na spolupráci s dlouhodobými smluvními farmáři, díky nimž pochází 100 % okurek z udržitelného pěstování. Okurky jsou ručně sbírané a čerstvě zpracovávané, aby si zachovaly dokonalou chuť i křupavost. Společnost si vyrábí vlastní ocet ve čtyřech továrnách – i pro své vlastní nakládání –, čímž zaručuje ideální rovnováhu mezi chutí a kvalitou v každé sklenici.

Kühne si zakládá na nekompromisních standardech kvality: bez umělých přísad, zvýrazňovačů chuti a konzervantů. Používá pouze pečlivě vybrané suroviny a ekologicky šetrné, certifikované výrobní procesy. Díky tomuto přístupu si značka získala řadu ocenění i věrnost spotřebitelů napříč generacemi.

Dnes Kühne pokračuje v tradici rostlinných produktů, které přinášejí jedinečný chuťový zážitek a jsou vyráběny s ohledem na budoucnost. Každý výrobek vzniká s cílem přinášet malé okamžiky radosti – ten známý pocit „Mmm, to je dobrota!“. Protože milujeme opravdovou chuť.

LAND-LEBEN

Rakouská značka LAND-LEBEN působí na evropském trhu více než 30 let. Její produkty se distribuují do 27 zemí světa a mezi ty nejoblíbenější patří smažený hrášek a celestýnské nudle do polévek nebo také česnekové či bylinkové krutony do salátů.

Všechny produkty značky LAND-LEBEN jsou snadno a rychle připravitelné, vyrobeny v Rakousku z vysoce kvalitních a pečlivě vybraných přírodních surovin. Používány jsou pouze prvotřídní přísady – bez cholesterolu, ztužených tuků, bez umělých barviv a konzervantů a bez geneticky modifikovaných surovin.

Lorenz

CELÝ SVĚT SNACKŮ

Společnost Lorenz Snack-World je nezávislá, rodinná firma, která patří k největším hráčům na poli snacků v Evropě. Vyrábí a distribuuje chipsy, tyčinky, extrudáty, krekry a ořechy do více než 80 zemí po celém světě.

K úspěchu firmy Lorenz Snack-World přispívá více než 2 250 zaměstnanců v německé centrále v Neu-Isenburg poblíž Frankfurtu i na ostatních lokalitách v Německu, Rakousku, Polsku a Rusku.

Pokud pořádáte party s přáteli nebo si užíváte zábavy s rodinnou – Lorenz by chtěl být u toho. Naše bramborové snacky ve tvaru strašidel Monster Munch, NicNac’s ořechy v křupavém těstíčku, Saltletts tyčinky, dětské krekry Saltletts Junior, Crunchips a spousta dalších produktů z našeho sortimentu udělá vaše chvilky ještě výjimečnější.

Maille®

Královsky rafinovaná: Nové motto francouzské značky dijonských hořčic MAILLE, přesně popisuje to, co tyto produkty zosobňují.   

Jako oficiální dodavatel na královské dvory byly produkty Maille určeny výhradně pro urozená ústa. V současnosti světoznámá značka je dostupná každému gurmánovi a milovníkovi mezinárodní kuchyně. Vrátit se v čase a vychutnávat si kvalitní produkty tehdejší epochy si tak dnes můžete nejen v restauracích, ale i doma.

Dijonské hořčice Maille se vyrábějí v Burgundsku poblíž francouzského města Dijon dle původní receptury již od roku 1747. Jejich využití je vskutku všestranné. Proměňte obyčejné jídlo v neobyčejný pokrm, kterým ohromíte nejen vaši rodinu, ale i přátele. Hodí se na grilovací marinády, salátové dressingy, ale dochutí i omáčky, vytvoří pikantní krustu při pečení masa, pozvedne chuť obyčejného sendviče či bagety.

Maretti®

Maretti nabízí tradiční italské bruschette - křupavé a chutné plátky bílého chleba, pečené v troubě a vyráběné z pečlivě vybíraných ingrediencí. Maretti Bruschette vás osloví nejen svou ideální velikostí, ale i bohatým kořeněním a širokou škálou 7 příchutí, kde si každý najde svého oblíbence.

TABASCO®

Značkové výrobky TABASCO® vyrábí od roku 1868 americká společnost McIlhenny se sídlem na Avery Island v Louisianě. Firma je dodnes v rodinném vlastnictví a působí stále na tom samém místě. Již déle než 150 let se omáčka TABASCO® vyrábí prakticky stejným způsobem jako kdysi. Jen proces zrání směsi papriček a soli v dubových sudech se prodloužil na 3 roky a na výrobu se používá vysoce kvalitní kvasný ocet. Dnes se prodává ve více než 195 zemích po celém světě. Patří do proviantu vojáků i na stoly těch nejlepších restaurací -  je to ta nejslavnější a nejoblíbenější chilli omáčka na světě.

Proč se omáčka TABASCO® stala tak populární? To je jednoduché. Přidejte ji do jakékoliv jídla, které máte rádi a vychutnejte si ho ještě víc! TABASCO® vyzdvihne chuť všech ingrediencí, dodá mu svou specificky pikantní chuť a zároveň nepřebije původní chuť pokrmu. Přidejte ji na vše od mexické kuchyně až po italskou, na mořské plody, do grilovacích marinád, na míchaná vajíčka nebo do oblíbeného drinku Bloody Mary!

Tony's Chocolonely

Značka Tony’s Chocolonely vznikla s jasným cílem – ukončit vykořisťování v kakaovém průmyslu. V současnosti se na kakaových farmách v západní Africe stále objevuje nelegální práce, do které je zapojeno přibližně 1,56 milionu dětí v Ghaně a na Pobřeží slonoviny. Hlavní příčinou tohoto problému je chudoba, která je důsledkem nerovnoměrně rozděleného kakaového dodavatelského řetězce.

Tony’s se proto zavázalo bojovat proti vykořisťování nejen ve vlastním kakau, ale v celém čokoládovém průmyslu. Cílem značky je změnit systém tak, aby v něm nebyla nucená práce, dětská práce ani odlesňování. Čím více lidí se k této misi připojí a bude sdílet její příběh, tím rychleji se podaří dosáhnout skutečné změny.

Ukazuje, že čokoláda může být vyráběna jinak – s vynikající chutí, zodpovědným balením a férovým přístupem k farmářům. Základem přístupu značky je pět principů férového nákupu kakaa, které zahrnují mimo jiné dlouhodobé placení vyšší ceny umožňující farmářům důstojné živobytí a používání 100% dohledatelného kakaa, které pomáhá snižovat dětskou práci a brání odlesňování.

Tony’s věří, že sama může zajistit férovost ve svém dodavatelském řetězci, ale společně můžeme změnit celý svět čokolády. Každý, kdo se k této misi připojí, pomáhá urychlit konec vykořisťování v kakaovém průmyslu.

Volba je na vás. Přidáte se?

Twinings®

Anglický způsob jak pít čaj. Pokud jde o čaj, Česko je blízké Anglii. Od roku 2007 Maresi ohřívá duše Čechů legendární prémiovou značkou Twinings, která je jedničkou na trhu černých čajů. Twinings se stal světoznámý zejména díky uvedení čaje Earl Grey. Kromě toho byla společnost Twinings prvním dodavatelem čaje, který získal povolení od královny Viktorie v roce 1837 a to zejména díky čajovým inovacím a vysoké kvalitě.

Vademecum

S více než 120 lety zkušeností spojuje Vademecum nejmodernější technologii se silou přírodních rostlinných extraktů. Zubní pasty Vademecum s veganským složením, které obsahují alespoň 97 % přírodních složek a recyklovatelné obaly inspirují ke zdravému životu blízkému přírodě.

Produktová řada založená na přírodních ingrediencích, která splňuje všechny hlavní potřeby: jedinečné zubní pasty 2v1, které kombinují zubní pastu a ústní vodu pro svěží a zdravé zuby; zubní pasty z řady Expert, které umožňují bělejší zuby a zároveň posilují sklovinu; dětské zubní pasty, které pomáhají chránit mléčné zuby a tvoří základ zdravých stálých zubů.

Yamasa

Japonské, přirozeně fermentované sójové omáčky YAMASA jsou konečně k dostání na českém trhu!
Vše začalo v roce 1645 v japonské prefektuře Chiba a dodnes se YAMASA vyrábí v Japonsku dle prakticky nezměněných postupů. Díky své unikátní chuti umami, bohaté vůni i červenohnědé barvě si ji vybírají skuteční znalci japonské kuchyně. Dokonale se hodí k sushi, ale můžete ji použít do grilovacích marinád, na ochucení masa i zeleniny, nebo k dochucení omáček. Sójové omáčky Yamasa můžete zakoupit v obchodní síti Globus, Kaufland, Albert a na Košík.cz.

Maresi International

S centrálou v Rakousku - doma ve střední a východní Evropě. S našimi pobočkami v Rakousku, České republice, Maďarsku, Rumunsku a Slovensku oslovujeme více než 50 milionů spotřebitelů. S našimi mezinárodními obchodními partnery zásobujeme Evropu a svět.