Značka Tony’s Chocolonely vznikla s jasným cílem – ukončit vykořisťování v kakaovém průmyslu. V současnosti se na kakaových farmách v západní Africe stále objevuje nelegální práce, do které je zapojeno přibližně 1,56 milionu dětí v Ghaně a na Pobřeží slonoviny. Hlavní příčinou tohoto problému je chudoba, která je důsledkem nerovnoměrně rozděleného kakaového dodavatelského řetězce.
Tony’s se proto zavázalo bojovat proti vykořisťování nejen ve vlastním kakau, ale v celém čokoládovém průmyslu. Cílem značky je změnit systém tak, aby v něm nebyla nucená práce, dětská práce ani odlesňování. Čím více lidí se k této misi připojí a bude sdílet její příběh, tím rychleji se podaří dosáhnout skutečné změny.
Ukazuje, že čokoláda může být vyráběna jinak – s vynikající chutí, zodpovědným balením a férovým přístupem k farmářům. Základem přístupu značky je pět principů férového nákupu kakaa, které zahrnují mimo jiné dlouhodobé placení vyšší ceny umožňující farmářům důstojné živobytí a používání 100% dohledatelného kakaa, které pomáhá snižovat dětskou práci a brání odlesňování.
Tony’s věří, že sama může zajistit férovost ve svém dodavatelském řetězci, ale společně můžeme změnit celý svět čokolády. Každý, kdo se k této misi připojí, pomáhá urychlit konec vykořisťování v kakaovém průmyslu.
Volba je na vás. Přidáte se?